Sternet Bolsa de Trabajo en Argentina

Bolsa de trabajo en Provincia de Río Negro

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Sales and Marketing Manager Bariloche

What you will be doing - Manage local public relations and influencers - Promote the Selina brand, experienceandservices to drive sales and revenue in all products (beds, co-work, tours, wellness, education, retail). - Create, manage and execute the location’s marketing plan in accordance with brand guidelines and in partnership with Country and Global Marketing - Open new sales channels and manage existing ones - Coordinate the location’s social media management and promotional materials - Create, manage and execute the location’s sales plan and forecast - Ensure all staff is properly trained on Selina products, and how to sell and cross-sell them. - Create and analyze sales reports for different areas - Manage sales and marketing budget - Support in the management of groups - Manage the location’s OTAs - Responsible for all Explore revenue and profit: Wellness, Tours and Transportation, Rentals, Retail, Surf and Education - Responsible for training all location staff on how to better sell and promote Explore products - Responsible for ensuring Explore promotional sales content is spread adequately around the location areas (Reception, Selina Home, Selina Playground, Selina CoWok property hallways, mood boards, elevators, rooms, partner transportation vehicles, etc.) - Responsible for establishing the optimal commission structure for the front line team - Create local level packages based on special events and local experiences offered (lead the collaboration with country and global level sales teams) - Responsible for ensuring all the location team is appropriately using Rezdy and Winks (must check systems minimum 5 times a day) - Close local level deals for groups and packages (corporateoffsites, student groups, etc.) with the help of country and global teams when needed - Responsible for achieving all Explore sales targets - Sourcing new tour products and destinations to meet consumer demands. - Manage the sale & marketing process for all activities in your location - Visit new local destinations in order to gain information on issues and amenities of interest to consumers. - Dealing with customerenquiriesand aiming to meet their expectations. What you need for the role - Degree in Sales, Marketing or Business Administration - Local hospitality market - Hotel revenue management - OTAs management - Hospitality sales - Tour Operations - Microsoft office - Forecasting and budgeting - English proficiency and local language - Minimum 3 years in sales management - Marketing management - Public Relationsmanagement - Experience in sales in hospitality - Fully Bilingual - Time Management - Creativity - Cultural Sensitivity Skills - Revenue and Profit Oriented

San Carlos de Bariloche
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Auxiliar B de Mantenimiento

En Aeropuertos Argentina 2000 facilitamos la conexión de personas, bienes y cultura para contribuir a un mundo mejor. Creemos que el mundo libre y cada vez más conectado es el camino para generar progreso, desarrollo social y económico para la humanidad. Somos una empresa líder que administra 34 aeropuertos en Argentina, y operamos el 98% del tráfico aerocomercial de nuestro país. Somos más de 2.300 empleados que día a día nos esforzamos para brindar la mejor experiencia a los pasajeros y asegurar los más altos estándares internacionales de calidad, seguridad y confort los 365 días del año. Somos parte del mayor operador privado del mundo, el holding Corporación América Airports que agrupa 52 aeropuertos en Argentina, Uruguay, Brasil, Ecuador, Perú, Italia y Armenia; y que desde 2018 cotiza en la bolsa de NYSE. . Esta posición es ideal para quienes: - Desafían la realidad y toman iniciativa para transformarla: son inquietos, curiosos y siempre buscan una manera mejor de hacer las cosas. - Son buenos anfitriones: muestran una actitud de servicio y van más allá de su rol. Buscan activamente ayudar a otros y hacer las cosas bien - Se comprometen con los resultados y respetan lo pactado: Son personas orientadas al logro que trabajan con altos estándares de excelencia y alcanzan las metas que se proponen. - Buscan aprender, crecer y superarse: Se muestran humildes, y se esfuerzan por mejorar como profesionales y como personas. - Valoran el mérito: están convencidos y fomentan una cultura de trabajo y de esfuerzo basada en el profesionalismo y trabajo en equipo. Principales Tareas: - Trabajos de mantenimiento preventivo, correctivopor SAP. - Check lists de sistemas operativos del área. - La preparacion de los materiales y herramientas. . Requisitos:Los requisitos de la posicion son: - Título secundario técnico. - Experiencia en el area de Electricidad (baja y media tension, operacion de generadores, instalaciones electricas) . Beneficios:

Viedma
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Abogado Cipolletti Rio Negro

Importante Estudio Jurídico de la Ciudad de Cipolletti busca incorporar a su equipo de trabajo un ABOGADO. La búsqueda se orienta a graduados con experiencia de trabajo mayor a 3 años, que estén interesados en consolidarse profesionalmente en Derecho CIVIL y COMERCIAL. Será el principal desafío de la posición el seguimiento de las causas judiciales. Se requiere tener buen manejo de herramientas informáticas y licencia de conducir. Serán especialmente valorados candidatos que demuestren autonomía, capacidad para resolver problemas y facilidad para las relaciones interpersonales. Se ofrece estabilidad laboral y muy buen clima laboral. Interesados enviar CV indicando remuneración pretendida.

Cipolletti
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