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Coordinador de Ventas

Descripción Adecco Office está especializada en el reclutamiento, selección, evaluación y puesta a disposición de profesionales en el área de administración, secretariado y personal de apoyo en todos los sectores de actividad.   Adecco Office cuenta con consultores especializados con conocimientos específicos y experiencia contrastada en la selección de perfiles administrativos, asegurando un proceso ágil, eficiente y de calidad tanto para las empresas como para los candidatos   Estamos buscando COORDINADOR DE VENTAS para incorporarse a traves de Adecco al equipo de nuestro cliente, rubro SEMILLAS   Principales responsabilidades:  Acompañamiento y supervisión a asesores comerciales.  Oganización de agendas en conjunto con vendedores.   Visitas a clientes (productores y comercios) Reportes de gestión al directorio.  Análisis, desarrollo y seguimiento del proceso de ventas. Planes de acción. La función implica un 30% de trabajo de oficina y el resto gestion comercial en zonas asignadas.  Requisitos: Formación: Técnico/Ingeneiro agrónomo Disponibilidad full time para viajar. Residir en Firmat.    Rubro de la empresa: Semillas Zona de trabajo: Firmat Tipo de contrato: Permanente  Horario de trabajo: Full - time.    ¡TRANSFORMÁ TU TALENTO EN EXPERIENCIA! APOSTÁ AL CAMBIO, NOSOTROS APOSTAMOS POR VOS.   El compromiso de Adecco, es promover y mantener la cultura del respeto e igualdad de oportunidades. No discriminamos en función de género, religión, etnia, nacionalidad, cultura, grupo social, discapacidad o enfermedad, orientación sexual, estado civil, edad u opinión política. Cuando elegimos el personal para un cliente la decisión se basa única y exclusivamente en los méritos y capacidades de esa persona. Adecco no solicita dinero a cambio de sus servicios. Participar de una búsqueda con nosotros es parte de nuestro compromiso y tarea. Por ello, postulatrte y participar en una oferta de empleo, es GRATIS.

Firmat
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Jefe/a Logística

Descripción Adecco Industrial está especializada en el reclutamiento, selección, evaluación y puesta a disposición de profesionales en el área industrial y de producción en todos los sectores de actividad. Adecco Industrial cuenta con consultores especializados con conocimientos específicos y experiencia contrastada en la selección de perfiles industriales, asegurando un proceso ágil, eficiente y de calidad tanto para las empresas como para los candidatos.   Si te gustan los desafíos y sos una persona comprometida, ¡Tenemos una oportunidad para vos!   Estamos buscando JEFE/A DE LOGÍSTICA para incorporarse directamente al equipo de nuestro cliente, EMPRESA METALÚRGICA.   Principales responsabilidades: Coordinar el sector de logística de la empresa Liderar y definir las tareas de su equipo a cargo Asegurar el cumplimiento de los costos presupuestados. Llevar control de los insumos y materiales del sector. Se valorarán candidatos/tas con conocimiento en Logística de plantas industriales Los requisitos son: Poseer título universitario (preferentemente) en carreras afines. Disponibilidad para radicarse en Villa Mercedes (SL) Experiencia en puestos similares dentro de la industria pesada, con grandes dotaciones a cargo. Área laboral: Logística Rubro de la empresa: Metalúrgica Zona de Trabajo: Villa Mercedes (SL)     ¡TRANSFORMÁ TU TALENTO EN EXPERIENCIA! APOSTÁ AL CAMBIO,  NOSOTROS APOSTAMOS POR VOS   El compromiso de Adecco, es promover y mantener la cultura del respeto e igualdad de oportunidades. No discriminamos en función del género, religión, etnia, nacionalidad, cultura, grupo social, discapacidad o enfermedad, orientación sexual, estado civil, edad u opinión política. Cuando elegimos el personal para un cliente, la decisión se basa única y exclusivamente en los méritos y capacidades de esa persona. Adecco no solicita dinero a cambio de sus servicios. Participar de una búsqueda con nosotros es parte de nuestro compromiso y tarea. Por ello, postularte y participar en una oferta de empleo, es GRATIS.

Villa Mercedes
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Master Principal Sales Consultant

Master Principal Sales Consultant-1900009W   Detailed Description and Job Requirements Provides direction and specialist knowledge in applying the technology/application to client business. Facilitation of customer product/application understanding through presentations demonstrations and benchmarks; provision of support throughout the sell. As a Master Principal Sales Consultant you will be responsible as the expert for formulating and leading presales technical / functional support activity to prospective clients and customers while ensuring customer satisfaction. Acts as a technical resource and mentor for less experienced Sales Consultants. Focuses on large or complex sales opportunities that need creative and complex solutions. Develops productivity tools and training for other Sales Consultants. Develops and delivers outstanding Oracle presentations and demonstrations. Leads any and all aspects of the technical sales process. Advises internal and external clients on overall architect solutions. Acknowledged authority within the Corporation.  Acts as a leader of large-scale company initiatives.  Viewed by peers as a leader and top contributor and by line management as a key business partner. 3 years vendor (sales and marketing) experience. 7 years business experience with relevant computer applications or database/tools. Ability to implement the most advanced product features. Thorough knowledge of system and application design. In depth knowledge of competitors. Demonstrated project management skills. Demonstrated excellent verbal and written communication skills: needs analysis, positioning, business justification, closing techniques. Ability to persuade others through presentations, demonstrations, and written communication. Ability to travel as needed. BA/BS degree or equivalent, advanced degree highly desirable. Job: Pre SalesLocation: AR-AR,Argentina-BUENOS AIRESJob Type: Regular Employee HireOrganization: Oracle

Buenos Aires
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Supervisor/a Para Mantenimiento de Obra

Descripción Si te gustan los desafíos y sos una persona comprometida, ¡Tenemos una oportunidad para vos!   Estamos buscando SUPERVISOR/A PARA MANTENIMIENTO DE OBRA para incorporarse directamente al equipo de nuestro cliente, IMPORTANTE INDUSTRIA. Principales responsabilidades:  Supervisión de trabajos de obra (civil y electromecánica)  Seguimiento de cronograma de trabajo  Verificación de cantidad y calidad de materiales ingresados a la planta Efectuar los controles del sector y tareas asegurando el cumplimiento de las normas y procedimientos. Gestión de insumos y herramientas de trabajo. Interactuar con las áreas comerciales, operativas y administrativas.   Los requisitos son: Ser graduado en Ingeniería Industrial o Ingeniería Civil Experiencia comprobable en puesto similares     Zona de Trabajo: La Toma, San Luis Tipo de contrato: A tiempo indeterminado Título requerido: Ing. Civil/Industrial   ¡TRANSFORMÁ TU TALENTO EN EXPERIENCIA! APOSTÁ AL CAMBIO,  NOSOTROS APOSTAMOS POR VOS   El compromiso de Adecco, es promover y mantener la cultura del respeto e igualdad de oportunidades. No discriminamos en función del género, religión, etnia, nacionalidad, cultura, grupo social, discapacidad o enfermedad, orientación sexual, estado civil, edad u opinión política. Cuando elegimos el personal para un cliente, la decisión se basa única y exclusivamente en los méritos y capacidades de esa persona. Adecco no solicita dinero a cambio de sus servicios. Participar de una búsqueda con nosotros es parte de nuestro compromiso y tarea. Por ello, postularte y participar en una oferta de empleo, es GRATIS.

La Toma
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TL Sales Consultant

TL Sales Consultant-18001DVZ   Detailed Description and Job Requirements Provides direction and specialist knowledge in applying the technology/application to client business. Facilitation of customer product/application understanding through presentations demonstrations and benchmarks; provision of support throughout the sell. As a TL Sales Consultant you will be responsible as the expert for formulating and leading presales technical / functional support activity to prospective clients and customers while ensuring customer satisfaction. Leads and acts as a technical resource and mentor for less experienced Sales Consultants. Focuses on large or complex sales opportunities that need creative and complex solutions. Develops productivity tools and training for other Sales Consultants. Develops and delivers outstanding Oracle presentations and demonstrations. Leads any and all aspects of the technical sales process. Advises internal and external clients on overall architect solutions. Leading contributor individually and as a team member, providing direction and mentoring to others. Work is non-routine and very complex, involving the application of advanced technical/business skills in area of specialization. 3 years vendor (sales and marketing) experience. 7 years business experience with relevant computer applications or database/tools. Ability to implement the most advanced product features. Thorough knowledge of system and application design. In depth knowledge of competitors. Demonstrated project management skills. Demonstrated excellent verbal and written communication skills: needs analysis, positioning, business justification, closing techniques. Ability to persuade others through presentations, demonstrations, and written communication. Ability to travel as needed. BA/BS degree or equivalent, advanced degree highly desirable. Job: Pre SalesLocation: AR-AR,Argentina-BUENOS AIRESJob Type: Regular Employee HireOrganization: Oracle

Buenos Aires
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Principal Sales Consultant

Principal Sales Consultant-190002CX   Detailed Description and Job Requirements Provides direction and specialist knowledge in applying the technology/application to client business. Facilitation of customer product/application understanding through presentations demonstrations and benchmarks; provision of support throughout the sell. As a Principal Sales Consultant you will be responsible as the expert for formulating and leading presales technical / functional support activity to prospective clients and customers while ensuring customer satisfaction. Acts as a technical resource and mentor for less experienced Sales Consultants. Focuses on large or complex sales opportunities that need creative and complex solutions. Develops productivity tools and training for other Sales Consultants. Develops and delivers outstanding Oracle presentations and demonstrations. Leads any and all aspects of the technical sales process. Advises internal and external clients on overall architect solutions. Leading contributor individually and as a team member, providing direction and mentoring to others. Work is non-routine and very complex, involving the application of advanced technical/business skills in area of specialization. 3 years vendor (sales and marketing) experience. 7 years business experience with relevant computer applications or database/tools. Ability to implement the most advanced product features. Thorough knowledge of system and application design. In depth knowledge of competitors. Demonstrated project management skills. Demonstrated excellent verbal and written communication skills: needs analysis, positioning, business justification, closing techniques. Ability to persuade others through presentations, demonstrations, and written communication. Ability to travel as needed. A/BS degree or equivalent, advanced degree highly desirable. Job: Pre SalesLocation: AR-AR,Argentina-BUENOS AIRESJob Type: Regular Employee HireOrganization: Oracle

Buenos Aires
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Administrativo Pañolero - Asistente de Deposito

Sus funciones principales serán: Registro de ingreso y egreso de materiales Control de unidades según orden de compra. Despacho de materiales a diferentes equipos. Realizar control de stock. Mantener actualizado el inventario de bienes. Requisitos: Responsabilidad y Pro actividad. Capacidad para trabajar en equipo. Capacidad para trabajar bajo presión. Titulo Secundario excluyente Lugar de trabajo, Parque Industrial Neuquén. Consejo de Postulación: Aconsejamos que te postules sólo en aquellas ofertas en las que cumplas con el 80% de los requisitos solicitados. En caso contrario, es recomendable que cargues tu CV en nuestro portal para futuras búsquedas, ya que la consideración de tu perfil se puede ver perjudicada ante la candidatura a propuestas laborales que no sean acorde a tus características. ¿Dudas y Consultas? Ver Preguntas Frecuentes ME INTERESA ESTA OFERTA! Registrate o Ingresa con tu usuario para postularte a esta búsqueda

Provincia del Neuquén
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Jefe y Supervisor de Mantenimiento

Para importante compañía, líder en su rubro y ubicada en zona sur, requerimos maestro mayor de obras / técnico electrónico / electromecánico o bien graduados de las carreras de arquitectura o ingeniería (no excluyente) para cubrir las posiciones de Jefe y Supervisor de Mantenimiento con experiencia comprobable y amplia en empresas de servicios del rubro, retail, hotelería o facilities Serán responsables del mantenimiento preventivo y correctivo de las instalaciones, de la gestión de riesgo operativo de sus áreas a cargo, los recursos asignados y el cumplimiento de los planes establecidos. Entre otras. El jefe coordinará 3 sucursales a su cargo, y el Encargado una de ellas. Se valorará la experiencia técnica en aires acondicionado, refacciones edilicias, tableros electrónicos y grupos electrógenos. Serán relevantes en el perfil, la experiencia y la capacidad de negociación efectiva, tanto como el excelente nivel de relaciones interpersonales, una clara orientación a resultados, y espíritu de verdadero líder para conducir equipos de trabajo. Es requisito excluyente contar con amplia disponibilidad horaria. Se ofrecen muy buenas condiciones. Si te sentís identificado con alguno de estos dos perfiles, aplica tu CV en formato Word o PDF, sin omitir expectativas económicas. Muchas gracias. El Equipo de Hucap

Buenos Aires
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Regional Supply Chain & Sourcing Director

Sourcing and Supply Chain Director - LATAM About the Role: This role is fantastic for anyone wanting to help improve and think creatively about the process of sourcing and supply chain. This role will have a regional impact on project delivery and collaboration for our company by evaluating, brainstorming, and implementing effective and efficient sourcing and supply chain processes to improve the quality and timeline of our projects while maximizing cost savings. It will require a commitment to understanding and learning about the past and present processes while proactively molding future processes thereby establishing a clear path for growth and expansion. This role will be the primary regional leadership role for the sourcing, supply chain, logistics and inventory team that support the WeWork business and will partner with regional and global project deliver, design, engineering teams. Responsibilities: Establish and lead commodity teams for products and services; serve as lead negotiator and primary point of contact for the suppliers within a given region. Build a committed team to execute on sourcing and supply chain team initiatives and goals Provide leadership and mentorship to the regional sourcing and supply chain team. Develop recommended positions and strategies based upon review and analysis of product needs and market conditions and in the context of overall WeWork Growth team goals and objectives. Coordinate the review of proposed contracts with respect to: financial terms; Inco Terms; intellectual property rights; service terms; WeWork liability; and conformance with WeWork policies and applicable legal guidelines. Seek expert opinions and internal concessions as necessary. Evaluate financial and operational (personnel or process-related) effects of proposed contract provisions. Deliver information about completed agreements to WeWork partners; publicize agreements in order to achieve greater participation and savings. Drive best practices and policies to ensure proper spending and compliance by all WeWork employees Manage supplier performance against specified static and continuous improvement goals. Manage Strategic Sourcing WeWork Connect web-site, monitoring content accuracy and soliciting feedback from various internal stakeholders and supplier audiences for regular improvements. Including content for training and onboarding of new team members. Evaluate existing processes as they relate to the sourcing and supply chain discipline regionally, but with a mindset of coordination and inclusion of all design, development and operations disciplines. Present known or discovered pain points and bottlenecks to the appropriate stakeholders and build consensus toward a solution. Strategize and document modified or new processes. Think outside-of-the-box to brainstorm, strategize, document, and implement globally new ideas for efficient and effective processes. Establish goals and metrics to track success of implemented process solutions and continually evaluate and adjust as necessary. Analyze and present key procurement data and metrics to to Sourcing and Supply Chain and business leadership, identifying area of opportunity or requiring improvement and attention. Communicate regularly with the Global Head of Sourcing and Supply Chain to provide progress updates and coordinate initiatives. Collaborate closely with the Supply Chain Group team members focused on People and Product. Collaborate closely with all Regional Discipline Heads (e.g. Engineering, Interior Design, BIM, Arts & Graphics, Construction, Operations, etc.) and their respective teams. Report to the Head of Supply Chain. Qualifications: 4 year degree or equivalent preferred. 10 years of relevant work experience preferred. Experience leading globally dispersed teams and developing global and regional sourcing strategies across a broad range of products and services. Ability to prioritize tasks and work on both short term and long term solutions simultaneously. Must be very organized and exhibit excellent time management skills. Clear communicator and excellent presenter with oral, written, and graphic presentation skills. Ambitious outside-of-the-box thinker willing to reach beyond their comfort zone Reliable, focused, and detail oriented. Excellent decision-making skills and a highly resourceful problem solver. Self-directed with a high level of initiative and a "can do" attitude, but open to feedback and a strong desire to

Buenos Aires
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Vendedor@s de Cosmética (Catalogo y Comisión)

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Provincia de La Rioja
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